Skocz do zawartości
Forum Turystyczne  logo forumturystyczne24.pl
1990_misia_1990

odszkodowanie za opóźniony/odwołany lot

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka wskazówek: 

1. Zachowaj wszystkie dokumenty podróży

Dokumenty lotnicze: karta pokładowa, potwierdzenie rezerwacji, bilet elektroniczny (e-ticket), zawiadomienie o opóźnieniu, itd.
Wydatki: taksówka, nocleg, posiłki, napoje, itd.
2. Zapisz dane lotu

Numer lotu
Harmonogram lotu (zaplanowany czas odlotu i przylotu)
Długość opóźnienia (faktyczny czas odlotu I przylotu)
3. Postaraj się dowiedzieć, jaka jest przyczyna problemu

Zapytaj personel Wizz Air
Sprawdź warunki pogodowe
Sprawdź, czy inne loty również są opóźnione/odwołane
4. Sprawdź lot oraz kwotę odszkodowanie za pomocą kalkulatora na naszej stronie

Wprowadź numer lotu i datę, aby poznać wysokość należnej rekompensaty
5. Zgłoś roszczenie o odszkodowanie

Możesz ubiegać się o odszkodowanie od Wizz Air samodzielnie albo korzystając z film, które się tym zajmują. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najczęstszym powodem odmowy wypłaty odszkodowania przez Wizz Air są nadzwyczajne okoliczności. Nie zawsze jest to prawdziwa przyczyna opóźnienia czy odwołania lotu - warto dociekać. Jedynie w sytuacji, gdy zdarzenie nie wynika z winy przewoźnika, ale spowodowane jest siłą wyższą, zostaje on zwolniony z obowiązku wypłaty odszkodowania. Ustalenie faktycznej przyczyny problemu nie jest proste, ale za pomocą odpowiednich danych i narzędzi jesteśmy w stanie to dokładnie zrobić. Warto też skorzystać z pośrednictwa firm, które zajmują się odszkodowaniami - ja dopiero tak odzyskałem pieniądze, wcześniej mnie ignorowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wizz Air zdarza się ignorować pasażera i zupełnie nie reagować na wnioski i pisma odszkodowawcze. Unikanie odpowiedzialności to taktyka powszechnie stosowana wśród niektórych przewoźników, szczególnie właśnie tych "tanich". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, linie lotnicze zwykle odmawiają wypłaty odszkodowań licząc na to, że pasażer odpuści. Brak wiedzy, doświadczenia i czasu stanowią główne powody rezygnacji pasażerów z dochodzenia swoich praw o odszkodowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno za takie coś są odszkodowania, dlatego warto wszystko reklamować. Dobrym pomysłem jest też zgłoszenie tego do odpowiednich służb państwowych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie proszę, czy mieliście do czynienia z którąś z firm, które oferują odzyskanie odszkodowania?

Skorzystaliście lub zrezygnowaliście? Jakie były Wasze doświadczenia? Warto skorzystać, żeby mieć spokój i nie bawić się w to samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia

Ja miałam. Zwykle biorą 25% od Twojego odszkodowania, ale jeżeli nie chcesz sam tego robić to jest to dobry pomysl, bo oni wszystko ogarniaja. Korzystałam z zabilet.pl a moja siostra z air advisora. W obu przypadkach się udało, choć chwilę to trwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anetta

jeśli lot został odwołany lub jego opóźnienie przekracza 3 godziny, pasażerom należy się odszkodowanie. Najlepiej oddać to w ręce znawców z Givt, to szybko pieni adze się odzyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

My korzystaliśmy z usług FlyCover Odszkodowania Lotnicze, jesteśmy bardzo zadowoleni. Uważam że warto zaoszczędzić sobie kolejnych nerwów i jednak powierzyć to specjalistom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przez givt odszkodowanie załatwiałam, szybciej i bez nerwów. Jak próbowałam sama to ciągle mi odrzucali wniosek z powodu głupot już straciłam nadzieje że się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Też polecam FLYCOVER! Naprawdę porządna firma, wszystko na najwyższym poziomie, oprócz prowizji - chyba najniższa spośród wszystkich firm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Antoni Jankowski

The rights of airline passengers are protected under Regulation (EC) No 261/2004. Companies involved in the investigation of airline compensation: https://flight.claimcompanies.com/pl


It is worth using the services of a compensation company, as this way of claiming is faster and less stressful than doing it on your own.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

A czy ktoś z was miał ofertę zwrotu za opóźniony lot na konto linii lotniczych? Czy przy odmowie przyjęcia i prośbie zamiany wypłaty pieniążków na konto kwota będzie taka sama? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, mój lot był opóźniony o 6 h, czy w związku z tym mam prawo zarówno do odszkodowania, jak i zwrotu kosztów biletu? Tutaj piszą, że jeśli chcę zwrot za bilety, to już nie dostanę odszkodowania. Czy to prawda? Ktoś się orientuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość LesKeycle

Cialis De Mujer Buy Cialis Dyes Amoxicillin Cancer canadian cialis Sale Discount Bentyl Dicyclomine With Free Shipping Washington

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MatJonype

Amoxicillin For Venereal Diseases generic cialis Hydrochlorothiazide 25 Mg Online Buy Cialis Viagra Next Day Delivery Calgary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dowgirs

Kilka przydatnych informacji o opóźnionym locie. Wizzair. Zazwyczaj, gdy mówią, że sa nadzwyczajne okoliczności to ich nie ma www.aircompensa.com/opozniony-lot-wizzair/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Statystyki forum

    1 464
    Tematów
    5 049
    Odpowiedzi
  • Statystyki użytkowników

    1 065
    Użytkowników
    9 426
    Najwięcej online
    rojnenek
    Najnowszy użytkownik
    rojnenek
    Rejestracja
×