Skocz do zawartości
Forum Turystyczne  logo forumturystyczne24.pl
1990_misia_1990

odszkodowanie za opóźniony/odwołany lot

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka wskazówek: 

1. Zachowaj wszystkie dokumenty podróży

Dokumenty lotnicze: karta pokładowa, potwierdzenie rezerwacji, bilet elektroniczny (e-ticket), zawiadomienie o opóźnieniu, itd.
Wydatki: taksówka, nocleg, posiłki, napoje, itd.
2. Zapisz dane lotu

Numer lotu
Harmonogram lotu (zaplanowany czas odlotu i przylotu)
Długość opóźnienia (faktyczny czas odlotu I przylotu)
3. Postaraj się dowiedzieć, jaka jest przyczyna problemu

Zapytaj personel Wizz Air
Sprawdź warunki pogodowe
Sprawdź, czy inne loty również są opóźnione/odwołane
4. Sprawdź lot oraz kwotę odszkodowanie za pomocą kalkulatora na naszej stronie

Wprowadź numer lotu i datę, aby poznać wysokość należnej rekompensaty
5. Zgłoś roszczenie o odszkodowanie

Możesz ubiegać się o odszkodowanie od Wizz Air samodzielnie albo korzystając z film, które się tym zajmują. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najczęstszym powodem odmowy wypłaty odszkodowania przez Wizz Air są nadzwyczajne okoliczności. Nie zawsze jest to prawdziwa przyczyna opóźnienia czy odwołania lotu - warto dociekać. Jedynie w sytuacji, gdy zdarzenie nie wynika z winy przewoźnika, ale spowodowane jest siłą wyższą, zostaje on zwolniony z obowiązku wypłaty odszkodowania. Ustalenie faktycznej przyczyny problemu nie jest proste, ale za pomocą odpowiednich danych i narzędzi jesteśmy w stanie to dokładnie zrobić. Warto też skorzystać z pośrednictwa firm, które zajmują się odszkodowaniami - ja dopiero tak odzyskałem pieniądze, wcześniej mnie ignorowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wizz Air zdarza się ignorować pasażera i zupełnie nie reagować na wnioski i pisma odszkodowawcze. Unikanie odpowiedzialności to taktyka powszechnie stosowana wśród niektórych przewoźników, szczególnie właśnie tych "tanich". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, linie lotnicze zwykle odmawiają wypłaty odszkodowań licząc na to, że pasażer odpuści. Brak wiedzy, doświadczenia i czasu stanowią główne powody rezygnacji pasażerów z dochodzenia swoich praw o odszkodowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno za takie coś są odszkodowania, dlatego warto wszystko reklamować. Dobrym pomysłem jest też zgłoszenie tego do odpowiednich służb państwowych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie proszę, czy mieliście do czynienia z którąś z firm, które oferują odzyskanie odszkodowania?

Skorzystaliście lub zrezygnowaliście? Jakie były Wasze doświadczenia? Warto skorzystać, żeby mieć spokój i nie bawić się w to samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia

Ja miałam. Zwykle biorą 25% od Twojego odszkodowania, ale jeżeli nie chcesz sam tego robić to jest to dobry pomysl, bo oni wszystko ogarniaja. Korzystałam z zabilet.pl a moja siostra z air advisora. W obu przypadkach się udało, choć chwilę to trwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anetta

jeśli lot został odwołany lub jego opóźnienie przekracza 3 godziny, pasażerom należy się odszkodowanie. Najlepiej oddać to w ręce znawców z Givt, to szybko pieni adze się odzyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

My korzystaliśmy z usług FlyCover Odszkodowania Lotnicze, jesteśmy bardzo zadowoleni. Uważam że warto zaoszczędzić sobie kolejnych nerwów i jednak powierzyć to specjalistom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przez givt odszkodowanie załatwiałam, szybciej i bez nerwów. Jak próbowałam sama to ciągle mi odrzucali wniosek z powodu głupot już straciłam nadzieje że się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Też polecam FLYCOVER! Naprawdę porządna firma, wszystko na najwyższym poziomie, oprócz prowizji - chyba najniższa spośród wszystkich firm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Statystyki forum

    287
    Tematów
    1 838
    Odpowiedzi
  • Statystyki użytkowników

    210
    Użytkowników
    9 426
    Najwięcej online
    ewusia44
    Najnowszy użytkownik
    ewusia44
    Rejestracja
×